Има щека, не ти отделя добре съединителя, взимаш едно фенерче и гледаш между двигателя и купето от ляво и отгоре
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със съединителя или...?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ivo_io Покажи съобщениетоест какво става в този случай,какво се е скапало от къде да почна колегаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_io Покажи съобщениехах колега или маслото е толкова тънко че не го виждам или го няма,дали може да е от това,а за помпата сменях тази която е в купетоНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Колеги, от как времето се постопли и температурите са положителни, проблема със съединителя се оправи.Няма го вибрирането по педала нито тресенето при потегляне.Въпреки,че тресенето може да е наистина от загуба на мощност както беше споделил колега - имах записана грешка с описание "бедна горивна смес на 1000-1500 об/мин", която след като изчистих проблема се оправи или е било просто стечение на обстоятелствата...Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
А да Ви попитам задължително ли е при смяна на съединителя да се сменя и притискателния диск?Не може ли само лагер и феродов диск?Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеА да Ви попитам задължително ли е при смяна на съединителя да се сменя и притискателния диск?Не може ли само лагер и феродов диск?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеА да Ви попитам задължително ли е при смяна на съединителя да се сменя и притискателния диск?Не може ли само лагер и феродов диск?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Ясно, но се чудя дали въобще някои от тези компоненти е дефектирал и
ли проблема е някъде другаде.Забелязах, че започва да вибрира педала,когат колата седи запалена на място около 4-5мин.После при изреждането на скоростите всичко изчезва.А страннотото,че вибрира в най-долно положение и при шофиране шри високи обороти двигателя също звучи странно и както казах при често използване на съединителя всичко изчезва..Last edited by Tasho; d.m.y г., 22:15.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
сигурно не ти е в ред горната помпа, когато стане така виж какво се случва с долната помпа и привода на вилката, щом педала вибрира те също трябва да вибрират, вдигни капака и накарай някой да погледне , ако е възможно.Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:42.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Попаднах в гугъл на интересна информация за такъв проблем и с други марки.Някои са сменили тръбата между двете помпи.Не знам важно ли е, но всичко като че ли започна когато ми светна лампата,че нямам спирачна течност,която се канех да доливам от месеци....Сега не е намаляла въобще и затова бях попитал за наличие на въздух.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
А добре де ако има въздух не трябва ли всеки път да вибрира така ...?Или при продължително използване на съединителя един вид се "напомпва" и се пооправя...Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
Comment